15 млн українців дізнались про цінності ЄС і досягнення євроінтеграції – завершено другий етап комунікаційної кампанії EUKраїна.

15 телевізійних роликів на 11 національних телеканалах

19 радіороликів на 6 національних радіостанцій

32 сюжети на 400 носіях зовнішньої реклами у 6 південно-східних областях України;

15 відеороликів і 32 анімованих у найпопулярніших месенджерах України (Viber, Telegram, Facebook Messenger)

постери про цінності ЄС та ключові досягнення євроінтеграції України з 2014 року розміщені у приміщеннях адміністративних будівель, зокрема Центрах надання адміністративних послуг

Замовником виступив Державний комітет телебачення і радіомовлення України (Держкомтелерадіо) у партнерстві з Офіс Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції. Кампанія проводилась в межах концепції EUKраїна, яку попередньо було розроблено проектом ЄС Association4U.

Ознайомитися з матеріалами кампанії та дізнатись більше можна за посиланням https://cutt.ly/kYYOVKj

Більше про кампанію #EUКраїна та про євроінтеграцію загалом можна дізнатися за посиланням: https://association4u.in.ua/