АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за ІІІ квартал 2021 року

За ІІІ квартал 2021 року до обласної державної адміністрації надійшло 4356 звернень, що на 453 одиниці, або 17,3% більше ніж за ІІІ квартал 2020 року – 3603 звернення.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

питання комунального господарства - 1601 одиниця, або 36,8%, за відповідний період 2020 року - 1161 одиниця, або 32,3%;

на другому місці, за актуальністю, питання соціального захисту – 1291 одиниця, або 29,6% від загальної кількості, за ІІІ квартал 2020 року – 1031 одиниця, або 28,6%;

трійку найбільш поширених замикають питання охорони здоров'я – 464 одиниці, або 10,7%, за аналогічний період 2020 року - 344 одиниці, або 9,5%;

на четвертому місці питання аграрної політики і земельних відносин – 260 одиниць, або 6,0%, за ІІІ квартал 2020 року - 252 одиниці, або 6,9%;

п’яте місце, із найпоширеніших, займають питання транспорту і зв’язку – 112 одиниць, або 2,6%, за відповідний період 2020 року - 162 одиниці, або 4,5%.

Протягом ІІІ кварталу 2021 року до обласної державної адміністрації надійшло 33 колективних звернення, або 0,8% від усіх звернень, що в 2 рази менше ніж за відповідний період 2020 року - 66 звернень, або 1,8%.

За звітний період 2021 року зафіксовано 3 повторних звернення, це менше ніж 0,1% від усіх звернень, а за ІІІ квартал 2020 року їх було 18, або 0,5% від загальної кількості.

456 одиниць, або 10,5% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в обласній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів, за відповідний період 2020 року 514 звернень, або 14,3%.

За ІІІ квартал 2021 року до обласної державної адміністрації звернулось 7533 громадян, а за ІІІ квартал 2020 року ця цифра становила 12536 громадян. Тобто, спостерігається суттєве зменшення кількості громадян, що звернулись до обласної державної адміністрації на 5003 особи.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19, та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особисті прийоми громадян, на час карантину, були обмежені. Так, на особистих прийомах керівництвом обласної державної адміністрації прийнято 14 звернень, це становить 0,3% від загальної кількості, за ІІІ квартал 2020 року – 76 звернень, або 2,1%.

В обласній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за телефонним № 0800 216 433 громадяни мають можливість оперативно отримати роз’яснення на актуальні питання. В середньому, за день надходить понад двадцять телефонних дзвінків.

Від органів влади вищого рівня протягом ІІІ кварталу 2021 року до обласної державної адміністрації надійшло 4049 звернень, в 2020 році – 2847 звернень, в тому числі від:

Офісу Президента України – 61 звернення, за відповідний період 2020 року – 109 звернень;

Кабінету Міністрів України – 12 звернень та 3950 звернень надійшло через урядову «гарячу лінію», за ІІІ квартал 2020 року – 40 звернень та 2665 звернень через урядову «гарячу лінію»;

Верховної Ради України - 26 звернень, за ІІІ квартал 2020 року - 33 звернення.

У зв’язку із загостренням епідемічної ситуації пов’язаної із коронавірусом COVID-19 відмінено проведення засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, днів контролю та перевірок районних державних адміністрацій з питань роботи щодо звернень громадян до завершення карантину.

Обласна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації області відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.